Papaz İlker Çınar'ın rüyasında duyduğu ilahi ses


Basında çıkan ilk açıklamalarına göre ocak 2005 te müslüman olan Zirve davası Gizli Tanığı ve SANIĞI İlker  Çınar'ın hakkında ilginç bir bilgi ortaya çıktı.

Mayıs 2005'te verdiği bir röportajda nasıl müslüman olduğu sorusuna verdiği cevap şöyle;

Kadir gecesiydi ve biraz da geç uyumuştum. Birden kendimi deniz kıyısında yürürken buldum, yürümeye devam ederken birden bir ses duydum. Ses bana şöyle sesleniyordu "Ey kul neden hala günah içinde yaşıyorsun, neden ısrar ediyorsun ve islama dönmüyorsun" birden ter içinde titreyerek uyandim, anladım bu bir rüyaydı ve bana ilahi bir ses müslüman olmamı söylüyordu!..

Tam burada bazı diğer ifadelerine göz atalım.

2008 yılında geçmişte Uzman erbaş ( uzman onbaşı )  olduğu ortaya çıkınca, birden ifade değiştiren ve ben aslında gizli görevdeydim ve üstlerimden gelen emirler doğrultusunda müslüman olmuş gibi davrandım ve çalışmalarıma devam ettim.
Rüya gördüm dediği kadir gecesi 2004 yılı Kasım ayına denk geliyormuş. Hal böyleyse ocak 2005'te geldiğini söyledi emir nerden çıktı?

Ya da rüyada duyduğu o ilahi ses "ey kul", acaba üstlerim dediği General, Albay, Binbaşı ya da Astsubaylardan birine ait olabilir mi?

Bu ihtimal bizleri başka düşüncelere sevk ediyor. Acaba kendi peydahladığı Sahte örgüt "TUSHAD" geliştirdiği akıl almaz haberleşme teknolojisi sayesinde emirleri rüyada mı veriyor?

"ey kul" 

Yeni vahiyleri heyecanla bekliyoruz...
Gelecek yazım "Hıristiyan cemaati ve İlker çınar"

Bazı başlıklar
* TEK ya da Hıristiyan cemaati İlker Çınar'dan neden meded umuyor? 

* İlker Çınar'dan beklentileri nelerdir? 

* İlker Çınar gerçeğini bilmelerine rağmen neden bu şahsı muteber tanık olarak görüyor ve müdahil oldukları   davada onun üzerinden prim yapmaya çalışıyorlar!...

Bizi izlemeye devam edin...
Levent Gelegen

Yorumlar