"Taraf" Gazetesi kimin tarafında

Tarafsız gazete Taraf’ın yalan haberi
İsmi, Mehmet Baransu ve "BAVUL" ile özdeşleşmiş olan tarafsız(!) gazete Taraf, 4 Haziran 2013 tarihli "Sahte siteden istifa çağrısı" başlığıyla yaptığı haberinde Gizli tanık İlker Çınar'ın yalanlarına yer vermiş ve davanın sanıklarından Mehmet Ülger'in talimatıyla harekete geçen Levent Gelegen'in açtığı bir blog üzerinden davayı akamete uğratmayı amaçlayan yazılar paylaştığını iddia etmişti.  Tarafsız(!) gazete Taraf, 15 Ocak 2013 günü mahkemeye ibraz edilen bazı belgeleri örtbas ederek tamamen manipülatif bir haber kaleme almış ve böylece ne kadar tarafsız(!) bir gazete olduğunu bir kez daha göstermiş oldu.



E-mail dökümlerinde yer alan yazışmalar hem gizli tanık İlker Çınar’ın hemde tarafsız(!) gazete Taraf’ın yalanını ortaya çıkardı
 15 Ocak 2013 günü Malatya 3. Ağır Ceza Mahkemesine ibraz edilen bazı belgelerde “ Sahte site” olarak lanse edilen blog sayfasının, Yeni Zelanda uyruklu  Eric Oosterbroek isimli  misyonerle bir dizi e-mail trafiğinden sonra tutuksuz sanık Levent Gelegen tarafından açıldığı açıkça görülmekte.
Tarihlere dikkat!
Dikkat edilmesi gereken nokta, e-mail dökümlerinin mahkemeye ibraz edildiği tarih ile gizli tanık ve taraf gazetesinin haber yaptığı tarih arasında çelişki. Mahkemeye ibraz edilen e-mail gizli tanık’ın iddialarından ve taraf gazetesinin haberi yaptığı tarihten (4 Haziran 2013) tam 140 gün önce (15 Ocak 2013) mahkemeye ibraz edilmişti.
Makyavelist gazete Taraf & Gizli tanık ortaklığı
Blog sayfasının hangi amaçla açıldığını açık bir şekilde ortaya koyan e-mail trafiğine ait dökümler mahkemenin elinde olmasına rağmen, gizli tanık’ın yalan beyanlarının ve Taraf gazetesinin manipülatif haberlerinin arkasındaki karanlık mahfillerin varlığının tüm güçleriyle davayı uzatmaya ve amaçları doğrultusunda karar çıkması için her yolu mübah gören “Makyavelist” yaklaşımlara başvurduklarını açık bir şekilde ortaya koyuyor.

 İşte Taraf’ın o haberi

Mehmet Ülger sorumlu
Gelegen’in 2012 yılında bir internet sitesi hazırladığını, bu site üzerinden tutuklu sanık eski Malatya Jandarma Alay Komutanı emekli Albay Mehmet Ülger’in yaptığı gibi sahte birlik oluşturduğunu ileri süren Çınar, Gelegen’in varmış gibi gösterdiği grup üzerinden manipülasyonlarla Türkiye Protestan Kiliseler Birliği’nin istifasını istediğini iddia etti. Gelegen’in kurduğu sitelerde, sahte belgelerle Ülger’in sahte belgelerini teyit eder nitelikte açıklamalar yaptığını öne süren Çınar, “İnternette, sosyal medyada bu tür faaliyetleri sen yürüttün. Başkalarını üye olmaya zorladın. Ülger’e verdiğin katkılar bunlar” ifadelerini kullandı. İlker Çınar, Levent Ercan Gelegen’in Kayra Yayınevi’nden ayrıldıktan iki yıl sonra tutuklu sanıklardan Hüseyin Yelki’nin Gelegen’e Zirve Yayınevi’nde ölenler için başlatılan yardım kampanyasına kimlerin katılıp katılmadığını sorduğunu ileri sürerek, “Yelki neden iki yıl önce yayınevinden ayrılan birine bunu soruyor? Sen o yapının içindeydin” dedi.
04 Haziran 2013 Salı 00:00 / Taraf Gazetesi

15 Ocak 2013 tarihinde Malatya 3. Ağır Ceza Mahkemesine ibraz edilen e-mail dökümleri ilgili bölümü

Re: Leventten Selamlar
1 mesaj


Levent Gelegen <<<.............>>>
31 Temmuz 2012 02:17
Kime: Eric and Adaire Oosterbroek <oosterbroeks@yahoo.co.nz>
Merhaba Özcan abi. sana yazmak istemedim ama mecbur oldu.
Hatırlıyorsun biz e-mail ile biraz sohbet ettik ve hersey bitirdik mahkeme bekleyecegiz. 
ama senin ankarada ve istanbuldaki kardeslerin beklemiyor. surekli benim ismimde olan 
yazilar yaziyor, haberler yapiyor. ben uzuldum. cunku ben her zaman sessiz oldum.
 kimseye birsey soylemedim. gazete-tv cikmadim, haber yapmadim. ben hala mahkeme
 bekliyorum. ama bu sekilde olmuyor. senin kardesler benim hakkimda yaziyorsa, 
ben kendimi savunmali ve bende yazmaliyim. galiba hepimiz rahatsiz olacagiz artik.




Yorumlar